„Czy jesteś wystarczająco młody, by sprostać wyzwaniu?” – pytają paryżan autorzy kampanii kawy Nescafé. Ustawiona na Gare du Nord specjalna maszyna weryfikuje metrykę przechodniów, badając ich wrażliwość na dźwięki. Ci, którzy urodzili się więcej niż 25 lat temu, nie mają co liczyć na darmową kawę.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Promując swą najnowszą kawę Nes, jej producent wyraźnie postawił na młodych. Wynikiem współpracy Nestlé z agencją Marcel była wielka, grająca filiżanka kawy, którą przechodnie mogli oglądać od 12 do 15 kwietnia na paryskim Dworcu Północnym.
Idea „Sound Machine” to sprytne połączenie ekranu dotykowego z systemem dźwiękowym i tradycyjnym ekspresem do przyrządzania małej czarnej.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.