Za starzy na kawę?Za starzy na kawę?Za starzy na kawę?Za starzy na kawę?

Za starzy na kawę?

Za starzy na kawę?
Edyta Żyrek

Edyta Żyrek

-

Edyta Żyrek

Edyta Żyrek

„Czy jesteś wystarczająco młody, by sprostać wyzwaniu?” – pytają paryżan autorzy kampanii kawy Nescafé. Ustawiona na Gare du Nord specjalna maszyna weryfikuje metrykę przechodniów, badając ich wrażliwość na dźwięki. Ci, którzy urodzili się więcej niż 25 lat temu, nie mają co liczyć na darmową kawę.

Promując swą najnowszą kawę Nes, jej producent wyraźnie postawił na młodych. Wynikiem współpracy Nestlé z agencją Marcel była wielka, grająca filiżanka kawy, którą przechodnie mogli oglądać od 12 do 15 kwietnia na paryskim Dworcu Północnym.

Idea „Sound Machine” to sprytne połączenie ekranu dotykowego z systemem dźwiękowym i tradycyjnym ekspresem do przyrządzania małej czarnej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja