Za mundurem chłopcy sznuremZa mundurem chłopcy sznuremZa mundurem chłopcy sznuremZa mundurem chłopcy sznurem

Za mundurem chłopcy sznurem

Za mundurem chłopcy sznurem
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Styl kampanii turystycznych promujących określone kraje poza ich granicami bywa różny: typowy, akcentujący walory historyczno-przyrodnicze, czasem nowocześniejszy – z naciskiem na rozrywkę, a niekiedy wręcz pikantny. Od tej ostatniej odmiany nie stronili dotąd marketerzy stojący przed zadaniem skuszenia turystów do odwiedzenia Izraela. Erotykę uznali najwidoczniej za dobry klucz w działaniach promocyjnych, bo powracają do tego rodzaju wątków – teraz zasięgnęli nawet rady specjalistów z „Maxima”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja