Za chwilę dalszy ciąg kampanii (teasery AD 2014)Za chwilę dalszy ciąg kampanii (teasery AD 2014)Za chwilę dalszy ciąg kampanii (teasery AD 2014)Za chwilę dalszy ciąg kampanii (teasery AD 2014)

Za chwilę dalszy ciąg kampanii (teasery AD 2014)

Za chwilę dalszy ciąg kampanii (teasery AD 2014)
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Zapanowała moda na teasery. Krzyczą z billboardów i murali: „Chcę #wszystko”, „Masz prawo wiedzieć”, „Się dzieje się”, lub pytają: „Kochasz?”. Z telewizorów ogłaszają: „Dzieje się w Polsce” albo „Przez Bartka jestem w ciąży”. Zrekapitulujmy pokrótce ubiegłoroczne kampanie teaserowe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się