Z „Zerem” na Euro 2008Z „Zerem” na Euro 2008Z „Zerem” na Euro 2008Z „Zerem” na Euro 2008

Z „Zerem” na Euro 2008

Z „Zerem” na Euro 2008
Patryk Gut

Patryk Gut

-

Patryk Gut

Patryk Gut

„Coke Zero Game” to mocny akcent w firmowych działaniach promocyjnych związanych z nadchodzącymi mistrzostwami świata Europy w piłce nożnej w Austrii i Szwajcarii. W produkcji promującej dietetyczną colę nie brak pięknych kobiet, szybkich samochodów, ognia i adrenaliny.

Gra rzeczywiście robi wrażenie – świetnie zrealizowana, przywodzi na myśl „Grindhouse” Tarantino i Rodrigueza. Historia jej bohatera, młodego mężczyzny imieniem Tim, nie rozpoczyna się zbyt szczęśliwie: właśnie rzuciła go dziewczyna, a na domiar złego zabrakło dla niego biletu na finałowy mecz Euro 2008.

Kilka łyków Coke Zero na tyle jednak dodaje pechowcowi weny i animuszu, że pomimo wszystko decyduje się on na dotarcie na stadion.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się