Wrzucenie spotu telewizyjnego do Internetu nie jest dobrym rozwiązaniem, jeśli naprawdę zależy nam na wzbudzeniu zainteresowania odbiorcy – to dziś wiadomo. Ale czy powstał już sprawdzony przepis na udaną reklamę czy też aranżację reklamy do wersji online?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W latach 60. XX w. ukształtował się standard reklamy, która powinna trwać trzydzieści sekund. Czasy się jednak zmieniły – obecnie z długością spotów sporo się eksperymentuje. Stało się tak przede wszystkim za sprawą reklamy internetowej.
I nie chodzi w tym procesie o to, że tworzone kreacje są za długie, by emitować je w telewizji. Coraz częściej zdarza się, że spot telewizyjny jest jedynie zwiastunem właściwego wideo, które można zobaczyć w całości tylko w Internecie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.