Z Targetu do Internetu, czyli sława z przypadku - Marketing przy Kawie
Z Targetu do Internetu, czyli sława z przypadkuZ Targetu do Internetu, czyli sława z przypadkuZ Targetu do Internetu, czyli sława z przypadkuZ Targetu do Internetu, czyli sława z przypadku

Z Targetu do Internetu, czyli sława z przypadku

Z Targetu do Internetu, czyli sława z przypadku
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Historia Alexa, nastolatka z Teksasu, wydaje się nieprawdopodobna. Wystarczył jeden dzień, aby zdobył on internetową sławę, nie mając o tym zupełnie pojęcia. Jego popularność nie jest wynikiem zaplanowanej akcji marketingowej, ale pracodawca, sieć Target, na pewno na tym nie traci. Zdjęcie jej pracownika właśnie zostało memem roku serwisu Mashable.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja