Z prawdą w chmurze - Marketing przy Kawie
Z prawdą w chmurzeZ prawdą w chmurzeZ prawdą w chmurzeZ prawdą w chmurze

Z prawdą w chmurze

Z prawdą w chmurze
Magdalena Kurcz

Magdalena Kurcz

-

Magdalena Kurcz

Magdalena Kurcz

Historia kradzieży telefonu Maffashion na powrót stawia pytania o granice prowokacji i wprowadzania w błąd odbiorców. O ile kampaniom społecznym skłonni jesteśmy wiele wybaczyć, komercyjna akcja budzi większe wątpliwości. Niemniej opinie są podzielone. Pewien dystans czasowy pozwala spojrzeć jeszcze raz na całą kampanię w szerszym kontekście.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja