W ciągu zaledwie czterech dni koncern Coca-Cola wprowadził na francuskie ekrany dwa spoty swojego sztandarowego produktu. Każdy z tych filmów jest dziełem innej agencji i każdy utrzymany jest w innej stylistyce. Co więcej, oba powstały na użytek dwóch różnych kampanii.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pierwszy ze spotów, pokazany po raz pierwszy 18 lutego tego roku, jest kolejną już reklamą napoju Coca-Cola Light. Twórcy z agencji Publicis Conseil tym razem przedstawili jednak pomysł bardziej wyrafinowany niż dotychczasowe.
Lekkość z colą i z piłką nożną
Oto przy dźwiękach tanga para bohaterów ściga się w zabytkowych pałacowych wnętrzach.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.