Z piłką nożną nic nie wygraZ piłką nożną nic nie wygraZ piłką nożną nic nie wygraZ piłką nożną nic nie wygra

Z piłką nożną nic nie wygra

Z piłką nożną nic nie wygra
Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

-

Małgorzata Barańska

Małgorzata Barańska

W ciągu zaledwie czterech dni koncern Coca-Cola wprowadził na francuskie ekrany dwa spoty swojego sztandarowego produktu. Każdy z tych filmów jest dziełem innej agencji i każdy utrzymany jest w innej stylistyce. Co więcej, oba powstały na użytek dwóch różnych kampanii.

Pierwszy ze spotów, pokazany po raz pierwszy 18 lutego tego roku, jest kolejną już reklamą napoju Coca-Cola Light. Twórcy z agencji Publicis Conseil tym razem przedstawili jednak pomysł bardziej wyrafinowany niż dotychczasowe.
Lekkość z colą i z piłką nożną
Oto przy dźwiękach tanga para bohaterów ściga się w zabytkowych pałacowych wnętrzach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja