Z nami się nie napijesz, Charlie? - Marketing przy Kawie
Z nami się nie napijesz, Charlie?Z nami się nie napijesz, Charlie?Z nami się nie napijesz, Charlie?Z nami się nie napijesz, Charlie?

Z nami się nie napijesz, Charlie?

Z nami się nie napijesz, Charlie?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Aktor Charlie Sheen, uzależniony od narkotyków i alkoholu, fotografowany z aktorkami porno i prostytutkami, przekuł skandal w największy w historii sukces w mediach społecznościowych. To z kolei otworzyło mu drogę do lukratywnych kontraktów reklamowych.

Mimo że od czasów największej sieciowej popularności Sheena minął już rok, wciąż są firmy chętnie płacące za skorzystanie z wizerunku aktora. Najnowszy przykład to spot bezalkoholowego holenderskiego piwa Bavaria.

Sheen gra w tej reklamie samego siebie: pacjenta opuszczającego klinikę odwykową po skończonej kuracji. „Nie chcemy widzieć cię tu ponownie, Charlie” – mówi na pożegnanie lekarz, stojąc w otoczeniu personelu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja