Z kuflem po mięśnie - Marketing przy Kawie
Z kuflem po mięśnieZ kuflem po mięśnieZ kuflem po mięśnieZ kuflem po mięśnie

Z kuflem po mięśnie

Z kuflem po mięśnie
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Zapomnijcie o wszystkich dietach, męczącym joggingu, nudnych ćwiczeniach. Macie problemy z otyłością? Chcecie mieć sportową sylwetkę? Zapamiętajcie: piwo czyni szczupłym! Na razie w Ameryce.

Reklama jest wszędzie – z każdego rogu nowojorskich ulic, ze stacji metra, z gazet i ekranów telewizorów spoglądają wysportowani, umięśnieni młodzieńcy i półnagie dziewczyny. W rękach nie trzymają jednak ciężarków i hantli, ale butelki z piwem. Nowym piwem, którego picie ma dać mięśnie, a nie „piwny brzuszek”. Przynajmniej takie efekty obiecuje jego producent amerykański browar Anheuser – Busch, wypuszczając na rynek tzw.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to