Chciałoby się po raz kolejny stwierdzić, że śmierć rzadko pojawia się w reklamie, ale po niedawnej porcji makabresek, które znalazły się w jednym z naszych artykułów, mamy oto kolejny przykład wykorzystania tego motywu. W najnowszym francuskim spocie firmy Stihl pokazano śmierć w stylu klasycznego czarnego humoru.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Film wyprodukowany został przez Publicis Conseil. W pierwszej scenie żona znajduje w ogrodzie męża z kosiarką. Mężczyzna jest na niej wsparty – najwyraźniej zmarł podczas koszenia trawy. Zaalarmowana rodzina na próżno usiłuje oderwać go od nadal działającej maszyny. Koniec końców zmarły zostaje złożony na sofie w salonie, nadal trzymając kurczowo w dłoniach uchwyt ryczącej kosiarki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.