Z góry widać więcej - Marketing przy Kawie
Z góry widać więcejZ góry widać więcejZ góry widać więcejZ góry widać więcej

Z góry widać więcej

Z góry widać więcej
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Reklama zachowuje się w stosunku do postępu technologicznego jak młodszy brat – chodzi za nim wszędzie, gdziekolwiek by nie poszedł. Dzięki popularności takich programów, jak Google Earth i Google Map firmy specjalizujące się w tworzeniu reklam oglądanych z dużej wysokości zaczęły wykorzystywać jako nośniki oglądane przez internautów dachy. Być może wkrótce brudnoszare z lotu ptaka miasta zamienią się w kolorową, reklamową mozaikę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja