Polskie media w zasadzie nie zauważyły informacji o wejściu YouTube na rynek transmisji sportowych. Tymczasem to jedne z ostatnich treści, za które odbiorcy wciąż zgadzają się płacić. Tradycyjni nadawcy, tacy jak NC+, już zapowiadają walkę o kibica w Internecie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Powstały w 2005 roku YouTube od dawna nie służy tylko do oglądania śmiesznych, amatorskich filmików. W grupie wiekowej 18–34 lata ma większy zasięg niż jakikolwiek kanał tradycyjny: co minutę trafia tam 100 godzin filmów, także sportowych.
Założony w 2006 roku oficjalny kanał FC Barcelony ma 170 mln wyświetleń, a rok starszy kanał NBA aż 1,5 mld.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.