Wzrost konsumenckiej czujności – narodziny smart shoppera (część 2)Wzrost konsumenckiej czujności – narodziny smart shoppera (część 2)Wzrost konsumenckiej czujności – narodziny smart shoppera (część 2)Wzrost konsumenckiej czujności – narodziny smart shoppera (część 2)

Wzrost konsumenckiej czujności – narodziny smart shoppera (część 2)

Wzrost konsumenckiej czujności – narodziny smart shoppera (część 2)
Katarzyna Gawlik, Robert Bajek

Katarzyna Gawlik, Robert Bajek

-

Katarzyna Gawlik, Robert Bajek

Katarzyna Gawlik, Robert Bajek

Wskutek zmian na rynku (opisanych w poprzedniej części artykułu) w zasięgu konsumenckich możliwości znalazły się produkty marek własnych, kuszące niespotykaną wcześniej jakością, a także zdemokratyzowane wersje marek tradycyjnych. Poruszanie się w gąszczu tych ofert stało się dla konsumentów swojego rodzaju wyzwaniem, zmuszając ich do wyostrzenia uwagi.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja