Wzrost e-commerce – czy twoja agencja pomaga ci go osiągnąć? - Marketing przy Kawie
Formuła wzrostu e-commerce: Czy twoja agencja rzeczywiście rozumie twój biznes?Formuła wzrostu e-commerce: Czy twoja agencja rzeczywiście rozumie twój biznes?Formuła wzrostu e-commerce: Czy twoja agencja rzeczywiście rozumie twój biznes?Formuła wzrostu e-commerce: Czy twoja agencja rzeczywiście rozumie twój biznes?
Czy twoja agencja rzeczywiście rozumie twój biznes? (fot. Karolina Grabowska/Pexels)

Formuła wzrostu e-commerce: Czy twoja agencja rzeczywiście rozumie twój biznes?

Formuła wzrostu e-commerce: Czy twoja agencja rzeczywiście rozumie twój biznes?
Joanna Królik

Joanna Królik

-

chief growth oficer, Cube Group

Joanna Królik

Joanna Królik

chief growth oficer
Cube Group

Pasjonatka digital marketingu z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży. W Cube Group kieruje zespołem account managerów i pomaga klientom osiągać ponadprzeciętne wzrosty. Nieustannie szkoli się i doskonali swoją wiedzę digitalową, tak aby tworzyć możliwie najskuteczniejsze strategie. W kręgu jej zainteresowań są w szczególności: growth hacking, CRO, LPO, strategie wzrostu, lejki konwersji, content marketing, e-commerce, marketing B2B.

Jeszcze kilka lat temu wzrost w e-commerce opierał się na prostym modelu. Aby skalować sprzedaż, wystarczyło zwiększyć budżety reklamowe. Więcej pieniędzy na kampanie oznaczało więcej ruchu w sklepie, a co za tym idzie – więcej sprzedaży. Ten mechanizm często działał, bo i koszty pozyskania klientów były relatywnie niskie, i konkurencja zdecydowanie mniejsza niż obecnie. Dziś ta rzeczywistość należy już do przeszłości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to