Wyzywające pachnidłoWyzywające pachnidłoWyzywające pachnidłoWyzywające pachnidło

Wyzywające pachnidło

Wyzywające pachnidło
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem.Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Seks nie sprzedaje już tak jak kiedyś. Z co drugiego billboardu patrzy na nas rozebrana modelka, można więc powiedzieć, że pikantne reklamy już spowszedniały. Marketerzy mają wobec tego dwa wyjścia: albo wymyślić bardziej wyrafinowane strategie, albo stosować jeszcze mocniejsze środki. Nierzadko decydują się na to drugie rozwiązanie.

Niemal równocześnie z pojawieniem się skandalizujących reklam perfum Toma Forda niemiecka firma Vivaeros wystartowała z jeszcze bardziej kontrowersyjną kampanią. Swój nowy zapach nazwała Vulva i podobnie jak Ford – promuje go zdjęciami produktu umieszczonego między nogami rozebranych kobiet. W skład wonnej mieszanki wchodzi podobno… tak, organiczna wydzielina z miejsca, które sugerują nazwa i logo.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się