Ian Wright, podróżnik i dokumentalista, przechadza się po Moskwie, zachowując się co najmniej dziwnie. Przeszukuje kosze na śmieci, zbiera wacikiem zanieczyszczenia z najczęściej dotykanych miejsc publicznych, po czym z nieukrywanym obrzydzeniem... zaczyna je lizać.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Czy to kolejny prank? A może wyzwanie królujące na YouTube? Nie, to akcja, którą u progu tego lata zainicjowała fińska marka produktów mlecznych Valio.
Wright, znany z wielu przygód (nie tylko gastronomicznych), zgodził się sprawdzić, czy i w jakim stopniu Gefilus – probiotyk tej marki – potrafi poprawić odporność. Nikt nie stara się ukryć, że trwający 22 minuty film jest materiałem sponsorowanym.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.