Wyzwania probiotyków – i nie tylko - Marketing przy Kawie
Wyzwania probiotyków – i nie tylkoWyzwania probiotyków – i nie tylkoWyzwania probiotyków – i nie tylkoWyzwania probiotyków – i nie tylko
Film tylko dla odważnych. Mdłości pozostają jeszcze na długo... (fot. kadr z reklamy)

Wyzwania probiotyków – i nie tylko

Wyzwania probiotyków – i nie tylko
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Ian Wright, podróżnik i dokumentalista, przechadza się po Moskwie, zachowując się co najmniej dziwnie. Przeszukuje kosze na śmieci, zbiera wacikiem zanieczyszczenia z najczęściej dotykanych miejsc publicznych, po czym z nieukrywanym obrzydzeniem... zaczyna je lizać.

Czy to kolejny prank? A może wyzwanie królujące na YouTube? Nie, to akcja, którą u progu tego lata zainicjowała fińska marka produktów mlecznych Valio.

Wright, znany z wielu przygód (nie tylko gastronomicznych), zgodził się sprawdzić, czy i w jakim stopniu Gefilus – probiotyk tej marki – potrafi poprawić odporność. Nikt nie stara się ukryć, że trwający 22 minuty film jest materiałem sponsorowanym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja