Wyzwania dla marketingu XXI wiekuWyzwania dla marketingu XXI wiekuWyzwania dla marketingu XXI wiekuWyzwania dla marketingu XXI wieku
Jaki powinien być dzisiejszy specjalista marketingu? (fot. Pixabay)

Wyzwania dla marketingu XXI wieku

Wyzwania dla marketingu XXI wieku
Jolanta Tkaczyk

Jolanta Tkaczyk

-

, Akademia Leona Koźmińskiego

Jolanta Tkaczyk

Jolanta Tkaczyk

Akademia Leona Koźmińskiego

Doktor ekonomii w zakresie zarządzania, trener biznesu, kierownik studiów podyplomowych „Zarządzanie marketingowe” w Akademii Leona Koźmińskiego. Wykładowczyni na studiach MBA oraz na kierunku „Zarządzanie w sektorach mody – z Viamoda” na tej samej uczelni. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, analiz rynkowych, reklamy, technik sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania marką i zachowań konsumenckich. Jest autorką wielu artykułów, opracowań i monografii publikowanych w renomowanych czasopismach i wydawnictwach naukowych. Założycielka internetowego serwisu edukacyjnego na temat marketingu – www.rynkologia.pl.

Marketing ma obecnie jeszcze większe znaczenie w strukturach biznesowych niż jakiś czas temu. W związku z globalizacją i wzrostem znaczenia technologii pojawiły się przed nim nowe wyzwania. Dziś, aby wyróżnić firmę w rynkowej grze, trzeba zmienić strategię działania. Ważnym jej elementem są nowoczesne kanały i narzędzia komunikacji z klientem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się