Wyzwania agencji marketingowych w nowej rzeczywistościWyzwania agencji marketingowych w nowej rzeczywistościWyzwania agencji marketingowych w nowej rzeczywistościWyzwania agencji marketingowych w nowej rzeczywistości
Na każdą znaczącą zmienną można mieć rozpisany scenariusz postępowania (fot. Pixabay)

Wyzwania agencji marketingowych w nowej rzeczywistości

Wyzwania agencji marketingowych w nowej rzeczywistości
Dominik Stachowiak

Dominik Stachowiak

-

managing partner, Riverwood

Dominik Stachowiak

Dominik Stachowiak

managing partner
Riverwood

Ekspert w obszarze komunikacji i marketingu. Doświadczenie zawodowe budował, pracując w międzynarodowych agencjach public relations i dużych korporacjach produkcyjnych. Specjalizuje się w branżach FMCG, automotive oraz pharma. Absolwent Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM o specjalizacji marketing polityczny.

Rozwój marek spotęgował się znacząco w pandemii. Dotychczas był zależny od możliwości wytwórczych i talentów w danej organizacji. Dziś – kiedy popyt zrównał się z podażą – nie tylko wytwórca nakręca wzrost. Konsumenci są otwarci na nowości bardziej niż kiedykolwiek. Zmiana ich zwyczajów zakupowych tworzy nowe wyzwania nie tylko dla marek, ale też dla agencji, które z nimi współpracują.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się