Wyższa kultura obsługi - Marketing przy Kawie
Wyższa kultura obsługiWyższa kultura obsługiWyższa kultura obsługiWyższa kultura obsługi

Wyższa kultura obsługi

Wyższa kultura obsługi
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Przed dwoma laty Alior Bank przebojem wszedł na polski rynek z kampanią „Wyższa kultura bankowości”, nagrodzoną Grand Prix w konkursie Effie 2009. W nowej kampanii, tak jak dotychczas, wyróżnikiem marki ma być obsługa klienta. „Alior Bank postępuje bardzo słusznie, podkreślając jakość swoich usług przy okazji zwycięstwa w rankingu Newsweeka” – ocenia Dariusz Kubuj, właściciel firmy Kubuj Strategia, wcześniej dyrektor strategiczny w agencjach Ogilvy i Publicis.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja