Wyszydzanie? Powinni tego zabronićWyszydzanie? Powinni tego zabronićWyszydzanie? Powinni tego zabronićWyszydzanie? Powinni tego zabronić
Fot. kadr ze spotu Media Markt

Wyszydzanie? Powinni tego zabronić

Wyszydzanie? Powinni tego zabronić
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

W niemieckich stacjach telewizyjnych i radiowych aż roi się od spotów odwołujących się do piłkarskich mistrzostw świata. W ten aktualny nurt wpisały się swą reklamą również sklepy Media Markt, uczyniły to jednak w sposób raczej niestandardowy. Ale czy można było spodziewać się innego rozwiązania, skoro firma ta przyzwyczaiła konsumentów do częstego przekraczania granic przyzwoitości? Tym razem jednak zawrzało, bo wykorzystany humor oparty na stereotypowym przedstawianiu różnych narodowości był naprawdę obraźliwy – zwłaszcza dla Polaków.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja