Wysyłka bezpośrednia nie działa! Studium przypadku: wykorzystanie adresówWysyłka bezpośrednia nie działa! Studium przypadku: wykorzystanie adresówWysyłka bezpośrednia nie działa! Studium przypadku: wykorzystanie adresówWysyłka bezpośrednia nie działa! Studium przypadku: wykorzystanie adresów

Wysyłka bezpośrednia nie działa! Studium przypadku: wykorzystanie adresów

Wysyłka bezpośrednia nie działa! Studium przypadku: wykorzystanie adresów
Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Dużą zaletą wysyłki bezpośredniej jest mierzalność, która pozwala na sprawdzanie i optymalizowanie. W praktyce stosuje się niewiele kalkulacji, niemniej odrobina podstawowej wiedzy jest zawsze wymagana. Zbyt często pada stwierdzenie: "Wysyłka bezpośrednia nie działa!" - zanim jeszcze sprawdzi się i oceni właściwe elementy tego narzędzia.

Niniejsze studium przypadku jest częścią artykułu Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 1: Adresy), „MpK-T”, nr 7, 17.06.2003

Przypadek 1, sprzedaż bezpośrednia
Firma sprawdzała 5 grup adresowych do sprzedaży wyjazdów turystycznych drogą wysyłki bezpośredniej. Produkcja jednej przesyłki kosztuje 3 PLN, koszt wysłania to 1.5 PLN.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja