Wysyłka bezpośrednia nie działa (Część 8: testowanie)Wysyłka bezpośrednia nie działa (Część 8: testowanie)Wysyłka bezpośrednia nie działa (Część 8: testowanie)Wysyłka bezpośrednia nie działa (Część 8: testowanie)

Wysyłka bezpośrednia nie działa (Część 8: testowanie)

Wysyłka bezpośrednia nie działa (Część 8: testowanie)
Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Wysyłka bezpośrednia nie działa, dopóki nie przeprowadzi się jej właściwie. Jedną z takich „właściwych” rzeczy są testy. Mogą one spowodować drastyczny wzrost odzewu na przesyłki, trzeba jednak wiedzieć, czy są poprawnie wykonane. Niniejszy artykuł stanowi krótkie wprowadzenie w zagadnienie przeprowadzania testów, jest również pożyteczny gdy chodzi o inne narzędzia marketingu bezpośredniego, jak na przykład telemarketing.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja