Wysyłka bezpośrednia nie działa (Część 7: follow-up do tych, co nie odpowiedzieli)Wysyłka bezpośrednia nie działa (Część 7: follow-up do tych, co nie odpowiedzieli)Wysyłka bezpośrednia nie działa (Część 7: follow-up do tych, co nie odpowiedzieli)Wysyłka bezpośrednia nie działa (Część 7: follow-up do tych, co nie odpowiedzieli)

Wysyłka bezpośrednia nie działa (Część 7: follow-up do tych, co nie odpowiedzieli)

Wysyłka bezpośrednia nie działa (Część 7: follow-up do tych, co nie odpowiedzieli)
Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Wysyłka bezpośrednia nie zadziała, jeśli się wszystkiego prawidłowo nie przygotuje. Jedną z takich rzeczy może być, w zależności od przypadku, przesyłka follow-up do tych, którzy nie odpowiedzieli na poprzednią. Często dzięki takiemu działaniu udana kampania cieszy się jeszcze większym powodzeniem.

Zdarza się, że ślemy przesyłkę zapowiadającą główny mailing, ale nie zawsze. Zawsze ślemy jednak główną przesyłkę (z listem, formularzem zwrotnym i broszurą), na którą spodziewamy się jakiegoś odzewu (zob. też linki do poprzednich artykułów z tej serii na końcu artykułu). Odzew możemy uznać za satysfakcjonujący lub nie, w obu jednak przypadkach warto przynajmniej wziąć pod rozwagę wysłanie przesyłki follow-up do tych, którzy nie odpowiedzieli.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja