Wysyłka bezpośrednia nie zadziała, jeśli się wszystkiego prawidłowo nie przygotuje. Jedną z takich rzeczy może być, w zależności od przypadku, przesyłka follow-up do tych, którzy nie odpowiedzieli na poprzednią. Często dzięki takiemu działaniu udana kampania cieszy się jeszcze większym powodzeniem.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zdarza się, że ślemy przesyłkę zapowiadającą główny mailing, ale nie zawsze. Zawsze ślemy jednak główną przesyłkę (z listem, formularzem zwrotnym i broszurą), na którą spodziewamy się jakiegoś odzewu (zob. też linki do poprzednich artykułów z tej serii na końcu artykułu). Odzew możemy uznać za satysfakcjonujący lub nie, w obu jednak przypadkach warto przynajmniej wziąć pod rozwagę wysłanie przesyłki follow-up do tych, którzy nie odpowiedzieli.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |