Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 4: kreacja, opakowanie)Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 4: kreacja, opakowanie)Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 4: kreacja, opakowanie)Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 4: kreacja, opakowanie)

Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 4: kreacja, opakowanie)

Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 4: kreacja, opakowanie)
Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Zasady oznaczania przesyłki różnią się w Polsce od tych obowiązujących w krajach Zachodu. Dlaczego? Adresat ma tutaj po prostu nieco inne przyzwyczajenia, konsumenci nie otrzymują tak ogromnej ilości przesyłek, które dzięki temu nadal często są otwierane. W sytuacji jednak, gdy już dochodzi do takiego zalewu biznesową pocztą, nadawcy zwykle nie wykorzystują twórczych możliwości tkwiących w wysyłce bezpośredniej. Niewątpliwie zaś wpływają one na atrakcyjność wysyłki i mogą uczynić ją znacznie efektywniejszą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja