Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 3:  Twórcza zapowiedź wysyłki)Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 3:  Twórcza zapowiedź wysyłki)Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 3:  Twórcza zapowiedź wysyłki)Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 3:  Twórcza zapowiedź wysyłki)

Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 3: Twórcza zapowiedź wysyłki)

Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 3: Twórcza zapowiedź wysyłki)
Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Pomysłowość kampanii wysyłkowej nie ogranicza się jedynie do projektu wysyłki. W wielu przypadkach do pozytywnego efektu przyczynia się jedna lub więcej zapowiedzi przed główną wysyłką. Artykuł ten wyjaśnia rolę wysyłki zapowiadającej i ma na celu wykazanie, jak radykalnie może ona polepszyć rezultaty wysyłki bezpośredniej.

Przypuśćmy na moment, że stworzyło się już listę właściwych adresów (zob. Wysyłka bezpośrednia nie działa!(Część 1: Adresy)), ma się dobrą ofertę (zob. Wysyłka bezpośrednia nie działa!(Część 2: Oferta)) i nadało się sensowną wysyłkę. Fakt, że odzew jest wciąż zbyt mały, nie dowodzi, że potencjalni klienci nie są zainteresowani i/lub wysyłka bezpośrednia nie funkcjonuje właściwie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja