Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 2: oferta)Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 2: oferta)Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 2: oferta)Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 2: oferta)

Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 2: oferta)

Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 2: oferta)
Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Wysyłka bezpośrednia często zawodzi. Warto zastanowić się, dlaczego tak się dzieje, tym bardziej, że może to być narzędzie bardzo skuteczne, szczególnie w czasach przesytu reklamą i zmieniających się preferencji klientów.

„Jeśli kupisz dwa, otrzymasz 50% rabatu”, „dwa w cenie jednego”, „kup jeden, drugi otrzymasz gratis”- to wciąż te same oferty, lecz w praktyce dla klienta mają one dosyć różne znaczenie i dlatego też powodują często inny oddźwięk. W powyższym przykładzie – nawet do 35%! A jest to wyłącznie kwestia odmiennego sformułowania tej samej oferty.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się