Wysyłka bezpośrednia często zawodzi. Warto zastanowić się, dlaczego tak się dzieje, tym bardziej, że może to być narzędzie bardzo skuteczne, szczególnie w czasach przesytu reklamą i zmieniających się preferencji klientów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
„Jeśli kupisz dwa, otrzymasz 50% rabatu”, „dwa w cenie jednego”, „kup jeden, drugi otrzymasz gratis”- to wciąż te same oferty, lecz w praktyce dla klienta mają one dosyć różne znaczenie i dlatego też powodują często inny oddźwięk. W powyższym przykładzie – nawet do 35%! A jest to wyłącznie kwestia odmiennego sformułowania tej samej oferty.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.