Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 1: Adresy)Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 1: Adresy)Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 1: Adresy)Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 1: Adresy)

Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 1: Adresy)

Wysyłka bezpośrednia nie działa! (Część 1: Adresy)
Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Halszka Ryżewska

Halszka Ryżewska

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Wysyłka bezpośrednia zwykle się nie sprawdza. Ważne jest, by uświadamiać sobie, dlaczego zawodzi, gdyż jako narzędzie potrafi być bardzo skuteczna, a już z pewnością w dzisiejszych czasach przesytu reklamą i zmian orientacji klientów. Bez wątpienia najważniejszym elementem wysyłki bezpośredniej jest adres kontaktowy.

„Wysyłka bezpośrednia? Już to wypróbowaliśmy, ale nie działa”: taką opinię często można usłyszeć w wielu dużych firmach w Polsce. Jedna z mocnych stron wysyłki bezpośredniej – mierzalność – często obraca się przeciwko niej. Gdy skutki kampanii reklamowej okazują się niewarte poniesionych nakładów, zwykle umyka to uwadze, ponieważ trudno jest zmierzyć efekty określonego rodzaju reklamy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja