Skład kadry narodowej ogłoszony przez Pawła Janasa to temat dyżurny ostatnich dni. Nic dziwnego, skoro selekcjoner wprawił w osłupienie nie tylko zawodników, ale również rzeszę kibiców oczekujących na mistrzostwa świata. Teraz twardy orzech do zgryzienia mają również reklamodawcy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Część z nich przygotowała i rozpoczęła kampanie promocyjne z piłkarzami, których… ostatecznie na prestiżowej imprezie zabraknie! Już ponad miesiąc temu na naszych łamach zauważyliśmy, że trend angażowania reprezentantów Polski do przedsięwzięć marketingowych wyraźnie przybiera na sile, choć nie osiągnął jeszcze apogeum.
Teza ta znalazła potwierdzenie w praktyce.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.