Wyślij e-mail, oczekuj tradycyjnego listu - Marketing przy Kawie
Wyślij e-mail, oczekuj tradycyjnego listuWyślij e-mail, oczekuj tradycyjnego listuWyślij e-mail, oczekuj tradycyjnego listuWyślij e-mail, oczekuj tradycyjnego listu

Wyślij e-mail, oczekuj tradycyjnego listu

Wyślij e-mail, oczekuj tradycyjnego listu
Kamil Pietrasik

Kamil Pietrasik

-

Kamil Pietrasik

Kamil Pietrasik

Różnica między personalizowanymi broszurami zamawianymi przez klientów drogą e-mailową a standardowymi reklamami rozsyłanymi do „list adresowych” jest mniej więcej taka, jak różnica między planowanymi odwiedzinami przyjaciół a niezapowiedzianą wizytą akwizytora. Nietrudno się domyślić, że milej przyjmiemy oczekiwanych przyjaciół. Podobnie jest w przypadku broszur personalizowanych, które zgodnie z koncepcją permission marketing są wyczekiwane, mają osobisty charakter i traktują o rzeczach istotnych dla odbiorcy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to