Wyścigowe szaleństwo z Coke ZeroWyścigowe szaleństwo z Coke ZeroWyścigowe szaleństwo z Coke ZeroWyścigowe szaleństwo z Coke Zero

Wyścigowe szaleństwo z Coke Zero

Wyścigowe szaleństwo z Coke Zero
Patryk Gut

Patryk Gut

-

Patryk Gut

Patryk Gut

Ryk silnika, pisk opon i rywalizacja. Nie da się zaprzeczyć, że większość mężczyzn dobrze reaguje na takie bodźce. Nic dziwnego, że twórcy reklam, chcąc przykuć uwagę tej grupy docelowej, tak chętnie posługują się formą wyścigów samochodowych. Przykładem może być kolejna gra promująca dietetyczną colę – „Coke Zero Rooftop Racer”. Atrakcji dla typowego przedstawiciela płci brzydkiej jest tu pod dostatkiem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się