Wyrzuć Szwedów z łóżkaWyrzuć Szwedów z łóżkaWyrzuć Szwedów z łóżkaWyrzuć Szwedów z łóżka

Wyrzuć Szwedów z łóżka

Wyrzuć Szwedów z łóżka
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Reklama porównawcza, choć w Polsce wciąż stosowana z dużą ostrożnością, na Zachodzie jest stałym elementem marketingowej rzeczywistości. Mało znanej firmie walczącej o zaistnienie na dojrzałym, podzielonym między dużych graczy rynku austriackim, przekaz z wykorzystaniem tego rodzaju kreacji przynosi niebagatelne korzyści. Warunkiem jest, aby marketingowy atak był trudny do zablokowania i aby przy okazji nie zareklamować konkurenta.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja