Wyraźny cel, twarde dane i szczypta emocjiWyraźny cel, twarde dane i szczypta emocjiWyraźny cel, twarde dane i szczypta emocjiWyraźny cel, twarde dane i szczypta emocji

Wyraźny cel, twarde dane i szczypta emocji

Wyraźny cel, twarde dane i szczypta emocji
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem.Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Popularność programów lojalnościowych rośnie wraz z nasyceniem rynku, a firmy coraz częściej decydują się zarówno na całościowe, strategiczne działania wspierające lojalność klientów, jak i sformalizowane programy motywacyjne. Co wybrać, czego się wystrzegać, jak, za co i kogo nagradzać?

– Z każdym rokiem zwiększa się liczba wdrożeń programów lojalnościowych B2B – mówi Przemysław Orłowski, dyrektor zarządzający Euro RSCG Marketing House. – Można śmiało powiedzieć, że nie ma już dzisiaj branży, która nie prowadziła lub nie prowadzi działań z zakresu marketingu relacyjnego. Doświadczenie Euro RSCG obejmuje współpracę między innymi z klientami z szeroko rozumianej branży budowlanej, detalicznej, farmaceutycznej, bankowej, ubezpieczeniowej, motoryzacyjnej oraz telekomunikacyjnej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się