Popularność programów lojalnościowych rośnie wraz z nasyceniem rynku, a firmy coraz częściej decydują się zarówno na całościowe, strategiczne działania wspierające lojalność klientów, jak i sformalizowane programy motywacyjne. Co wybrać, czego się wystrzegać, jak, za co i kogo nagradzać?– Z każdym rokiem zwiększa się liczba wdrożeń programów lojalnościowych B2B – mówi Przemysław Orłowski, dyrektor zarządzający Euro RSCG Marketing House. – Można śmiało powiedzieć, że nie ma już dzisiaj branży, która nie prowadziła lub nie prowadzi działań z zakresu marketingu relacyjnego. Doświadczenie Euro RSCG obejmuje współpracę między innymi z klientami z szeroko rozumianej branży budowlanej, detalicznej, farmaceutycznej, bankowej, ubezpieczeniowej, motoryzacyjnej oraz telekomunikacyjnej.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.