W lipcu ubiegłego roku szejk Hassan Nasrallah znajdował się w centrum zainteresowania mediów. Wszystko za sprawą narastającego konfliktu zbrojnego między Libanem a Izraelem. Teraz wizerunek kontrowersyjnego przywódcy Hezbollahu (Partii Boga) widnieje na butelce perfum.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wbrew pozorom nie jest to element kampanii wyborczej. Mogłoby się wydawać, że taka ingerencja w prywatność nie spodoba się konsumentom i zakończy się marketingowym fiaskiem. Tymczasem chętnych do nabycia produktu nie brakuje. Dzieje się tak, ponieważ ekspansja na rynek została starannie przygotowana.
Woda Toaletowa Ruch Oporu – bo tak brzmi pełna nazwa pachnidła – pojawiła się w Libanie w grudniu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.