Wyrazić poparcie zapachem - Marketing przy Kawie
Wyrazić poparcie zapachemWyrazić poparcie zapachemWyrazić poparcie zapachemWyrazić poparcie zapachem

Wyrazić poparcie zapachem

Wyrazić poparcie zapachem
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

W lipcu ubiegłego roku szejk Hassan Nasrallah znajdował się w centrum zainteresowania mediów. Wszystko za sprawą narastającego konfliktu zbrojnego między Libanem a Izraelem. Teraz wizerunek kontrowersyjnego przywódcy Hezbollahu (Partii Boga) widnieje na butelce perfum.

Wbrew pozorom nie jest to element kampanii wyborczej. Mogłoby się wydawać, że taka ingerencja w prywatność nie spodoba się konsumentom i zakończy się marketingowym fiaskiem. Tymczasem chętnych do nabycia produktu nie brakuje. Dzieje się tak, ponieważ ekspansja na rynek została starannie przygotowana.

Woda Toaletowa Ruch Oporu – bo tak brzmi pełna nazwa pachnidła – pojawiła się w Libanie w grudniu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja