Wyprawa w świat sponsoringu podróżniczego. O trudnej sztuce dopasowania wartościWyprawa w świat sponsoringu podróżniczego. O trudnej sztuce dopasowania wartościWyprawa w świat sponsoringu podróżniczego. O trudnej sztuce dopasowania wartościWyprawa w świat sponsoringu podróżniczego. O trudnej sztuce dopasowania wartości
Michał Leksiński podczas wyprawy na Denali (fot. arch. autora)

Wyprawa w świat sponsoringu podróżniczego. O trudnej sztuce dopasowania wartości

Wyprawa w świat sponsoringu podróżniczego. O trudnej sztuce dopasowania wartości
Michał Leksiński

Michał Leksiński

-

strateg komunikacji, mówca, podróżnik

Michał Leksiński

Michał Leksiński

strateg komunikacji, mówca, podróżnik

Zwiedził ponad 45 krajów świata. Miłośnik alpinizmu, wspinał się na pięciu kontynentach. Kolekcjonuje najwyższe skoki świata na bungee. Twórca charytatywnego projektu 7 Happy Summits – Korony Ziemi dla Fundacji Happy Kids. Menedżer projektu i rzecznik prasowy Narodowej Zimowej Wyprawy na K2 2017/2018. Dyrektor ds. PR związany z firmą CEC Government Relations. Z wykształcenia politolog, absolwent pięciu kierunków studiów podyplomowych. Pomysłodawca kierunku studiów podyplomowych marketing sportów ekstremalnych w Collegium Civitas. Współtwórca serwisów dla twórców (Patronite.pl – platforma e-mecenatu) i podróżników (ShareMap.org – serwis mapowy do planowania i prezentowania podróży).

Często mówi się, że podróże to źródło wyjątkowo cennych inspiracji i doświadczeń. Zabierają nas bowiem w świat odległy, kierujący się innymi zasadami. Taka wędrówka – niezależnie od tego, czy jest to odkrywanie nowych miejsc i kultury, czy wyzwanie sportowe lub eksploracyjne – zawsze niesie z sobą szereg wartości i niematerialnych dóbr. Czy są one przekładalne na język marek i korporacji? Czy nierzadko efemeryczne doświadczenia podróżników mogą wpasować się w kolejne strony korporacyjnej strategii?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się