Wynagrodzenia w mediach, reklamie i PR w 2013 rokuWynagrodzenia w mediach, reklamie i PR w 2013 rokuWynagrodzenia w mediach, reklamie i PR w 2013 rokuWynagrodzenia w mediach, reklamie i PR w 2013 roku
Ile zarabiali marketingowcy i PR-owcy? (fot. apops/Fotolia)

Wynagrodzenia w mediach, reklamie i PR w 2013 roku

Wynagrodzenia w mediach, reklamie i PR w 2013 roku
Krzysztof Domagała

Krzysztof Domagała

-

Krzysztof Domagała

Krzysztof Domagała

Mediana wynagrodzenia całkowitego w mediach, reklamie i PR w 2013 roku wyniosła 4300 zł – wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeprowadzonego przez Sedlak & Sedlak. Jak kształtowały się płace na poszczególnych stanowiskach?

Wynagrodzenia na różnych poziomach zaszeregowania
Mediana wynagrodzenia całkowitego w mediach, reklamie i PR w 2013 roku wyniosła 4300 zł brutto. Najniższe wynagrodzenie otrzymywali pracownicy szeregowi – 2800 zł. Prawie o 45% wyższa (4042 zł) była płaca specjalistów. Kierownicy zarabiali 6683 zł. Najwyższe były wynagrodzenia dyrektorów i członków zarządów, którzy otrzymywali 12 100 zł miesięcznie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja