Wynagrodzenia w działach marketingu i PR w 2015 rokuWynagrodzenia w działach marketingu i PR w 2015 rokuWynagrodzenia w działach marketingu i PR w 2015 rokuWynagrodzenia w działach marketingu i PR w 2015 roku
Przeciętnie więcej zarabia się w marketingu niż w PR-ze (fot. zbg2/Fotolia)

Wynagrodzenia w działach marketingu i PR w 2015 roku

Wynagrodzenia w działach marketingu i PR w 2015 roku
Artur Szeremeta

Artur Szeremeta

-

Artur Szeremeta

Artur Szeremeta

Mediana całkowitych wynagrodzeń pracowników działów marketingu w 2015 roku wyniosła 4500 zł brutto miesięcznie. Była wyższa o 18% od mediany wynagrodzeń w działach PR. Firma Sedlak & Sedlak ogłosiła wyniki Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń 2015.

Najwyżej wynagradzani pracownicy wspomnianych działów zarabiali: powyżej 7200 zł brutto (działy marketingu) oraz 5617 zł brutto (działy PR).
Wynagrodzenia całkowite w działach PR i marketingu w 2015 roku (brutto w zł)

Źródło: Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń (OBW) przeprowadzone przez Sedlak & Sedlak w 2015 roku

Zarobki kierowników i specjalistów

Z danych OBW wynika, że kierownik w dziale marketingu w 2015 roku przeciętnie zarabiał 7280 zł brutto miesięcznie, podczas gdy mediana wynagrodzeń kierowników ds.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja