Kryzys, specyfika marketingu usług, wreszcie przenoszenie „do reala” zwyczaju internetowego dzielenia się. To źródła sukcesu pomysłu włoskich hotelarzy, którzy pozwalają spędzić noc w hotelu w zamian za lekcję gry na saksofonie czy domowe konfitury.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przyduszone przez kryzys hotele i pensjonaty szukały sposobu na przyciągnięcie konsumenta w martwym sezonie. Wymyślono ideę czasowej akcji barterowej, czyli bezgotówkowej wymiany – towar lub usługa za możliwość noclegu.
Pomysłodawcą i organizatorem był serwis Bed-and-breakfast.it. Można w nim znaleźć listę miejsc, które przyłączyły się do akcji, a także informacje, jakie dobra były przyjmowane przez te miejsca.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.