Wymarzona marchewkaWymarzona marchewkaWymarzona marchewkaWymarzona marchewka

Wymarzona marchewka

Wymarzona marchewka
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Czy systematyczne nagradzanie zakupu jest juz programem lojalnościowym? Czy z kolei programem lojalnościowym nazwiemy coś pozbawione wymiernych nagród? Musi być jednak jakaś forma fizycznej zachęty, która stanie się znamieniem, symbolem, ledwo namacalnym uzupełnieniem o wiele głębszego, emocjonalnego związku klienta z marką.

W jednej z prelekcji na temat lojalności zastosowano kiedyś taką analogię: mamy dwie sąsiadki, dajmy na to panią Miecię i panią Hannę. Pani Miecia do nas zagadnie, podleje kwiaty, zwróci uwagę na dom w czasie naszej nieobecności. Pani Hanna przeciwnie, nawet się nie odezwie na nasze nieśmiałe „dzień dobry”. Nagle w obu sąsiedzkich domach wybucha pożar.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja