Wykorzystanie ścieżek wielokanałowych w analizie konwersji - Marketing przy Kawie
Wykorzystanie ścieżek wielokanałowych w analizie konwersjiWykorzystanie ścieżek wielokanałowych w analizie konwersjiWykorzystanie ścieżek wielokanałowych w analizie konwersjiWykorzystanie ścieżek wielokanałowych w analizie konwersji

Wykorzystanie ścieżek wielokanałowych w analizie konwersji

Wykorzystanie ścieżek wielokanałowych w analizie konwersji
Florian Pertyński

Florian Pertyński

-

Florian Pertyński

Florian Pertyński

Wiedza z zakresu analityki internetowej jest istotna podczas optymalizacji działań marketingowych, a także w procesie efektywnego planowania budżetów na promocję online i offline. Do tych celów przydatne okazuje się darmowe narzędzie Google Analytics. Warto wykorzystać jego zaawansowane funkcje – analizę ścieżek odwiedzin poprzedzających konwersję.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja