Sąd Najwyższy w USA zdecydował, że pary homoseksualne mogą zwierać małżeństwa we wszystkich stanach. Ta historyczna decyzja znalazła swój wyraz w real-time marketingu wielu globalnych marek. Nawet użytkownicy polskiego Facebooka przyozdabiali swe zdjęcia w kolory tęczy.Jesteśmy krajem peryferyjnym, żyjemy więc problemami i sukcesami centrum świata. Są głośne, dobrze opracowane medialnie i łatwe do pozyskania dla krajowych mediów. #LoveWins – ten hashtag rządził w ostatnich dniach w mediach społecznościowych. Był wyrazem poparcia dla wspomnianej decyzji o małżeństwach homoseksualnych.
Zdjęcia profilowe wielu osób na Facebooku nabrały w ostatnich dniach kolorów tęczy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.