Wygrywa miłość i marketing zza OceanuWygrywa miłość i marketing zza OceanuWygrywa miłość i marketing zza OceanuWygrywa miłość i marketing zza Oceanu

Wygrywa miłość i marketing zza Oceanu

Wygrywa miłość i marketing zza Oceanu
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Sąd Najwyższy w USA zdecydował, że pary homoseksualne mogą zwierać małżeństwa we wszystkich stanach. Ta historyczna decyzja znalazła swój wyraz w real-time marketingu wielu globalnych marek. Nawet użytkownicy polskiego Facebooka przyozdabiali swe zdjęcia w kolory tęczy.

Jesteśmy krajem peryferyjnym, żyjemy więc problemami i sukcesami centrum świata. Są głośne, dobrze opracowane medialnie i łatwe do pozyskania dla krajowych mediów. #LoveWins – ten hashtag rządził w ostatnich dniach w mediach społecznościowych. Był wyrazem poparcia dla wspomnianej decyzji o małżeństwach homoseksualnych.

Zdjęcia profilowe wielu osób na Facebooku nabrały w ostatnich dniach kolorów tęczy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się