Jak zainteresować dziennikarzy wydarzeniami mało spektakularnymi z punktu widzenia mediów? Co jest potrzebne do zorganizowania imprezy dla pracowników, a czego wymagają sympozja międzynarodowe? Przynajmniej część odpowiedzi na te pytania przyniosło spotkanie Komu Komunikacja poświęcone promocji eventów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Czy próba zainteresowania mediów tymi eventami, które są z natury niemedialne, w ogóle ma sens? To nieco drażliwe pytanie postawiła Katarzyna Mussur-Serafin, kierownik działu marketingu Targów w Krakowie. Na pewno do wydarzeń mało medialnych nie należą targi konsumenckie (B2C), zwłaszcza te największe. Nie trzeba szczególnie namawiać dziennikarzy do przychodzenia chociażby na Targi Książki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.