Wydarzy się PR, czyli o promocji eventówWydarzy się PR, czyli o promocji eventówWydarzy się PR, czyli o promocji eventówWydarzy się PR, czyli o promocji eventów

Wydarzy się PR, czyli o promocji eventów

Wydarzy się PR, czyli o promocji eventów
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Jak zainteresować dziennikarzy wydarzeniami mało spektakularnymi z punktu widzenia mediów? Co jest potrzebne do zorganizowania imprezy dla pracowników, a czego wymagają sympozja międzynarodowe? Przynajmniej część odpowiedzi na te pytania przyniosło spotkanie Komu Komunikacja poświęcone promocji eventów.

Czy próba zainteresowania mediów tymi eventami, które są z natury niemedialne, w ogóle ma sens? To nieco drażliwe pytanie postawiła Katarzyna Mussur-Serafin, kierownik działu marketingu Targów w Krakowie. Na pewno do wydarzeń mało medialnych nie należą targi konsumenckie (B2C), zwłaszcza te największe. Nie trzeba szczególnie namawiać dziennikarzy do przychodzenia chociażby na Targi Książki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się