Wyciek z browaru – Dog in the FogWyciek z browaru – Dog in the FogWyciek z browaru – Dog in the FogWyciek z browaru – Dog in the Fog

Wyciek z browaru – Dog in the Fog

Wyciek z browaru – Dog in the Fog
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Z Kompanii Piwowarskiej wyciekła informacja na temat nieemitowanych w telewizji spotów piwa Dog in the Fog. E-mail wyglądający na zwykłą korespondencję wewnątrzfirmową znalazł się nagle w wielu skrzynkach. Czy go czytać? Czy klikać i podglądać tajemnice firmowe? Bardziej szczegółowe sprawdzenie ujawnia, że to przemyślna akcja reklamowa.

W kampanii marketingu wirusowego trzeba w jakiś sposób wzbudzić pierwsze zainteresowanie. Nie wystarczy przygotować nową reklamę i zamieścić ją na swojej stronie. Należy ją również w jakiś sposób wypromować. To takie skomplikowane na pierwszy rzut oka – działania promocyjne podejmowane dla innych działań promocyjnych. Czymże jednak innym jest reklama promocji sprzedaży?

Można umieścić reklamę w tzw.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja