Wybory nie są iluzjąWybory nie są iluzjąWybory nie są iluzjąWybory nie są iluzją

Wybory nie są iluzją

Wybory nie są iluzją
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Kampanie społeczne z reguły powielają ten sam schemat – wskazują problem poprzez ukazanie drastycznych skutków postawy, której zmiana jest celem akcji. Projekt przygotowany przez Adcouncil wspólnie z Federal Voting Assistance Program, „Get Good Karma”, zdecydowanie wyróżnia się na tym tle. Jego istotą jest zachęcenie amerykańskiej młodzieży do przyjęcia obywatelskiej postawy, a więc głosowania w wyborach, zaangażowania się w sprawy lokalne i wolontariat. Nietypowe dla reklamy społecznej jest odwołanie się do humoru i wartości pozytywnych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja