Wybierz orgazm dla siebieWybierz orgazm dla siebieWybierz orgazm dla siebieWybierz orgazm dla siebie

Wybierz orgazm dla siebie

Wybierz orgazm dla siebie
Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

-

Elżbieta Bromska

Elżbieta Bromska

"Szczytuj, jak Ci się podoba i zobacz pierwszy w historii orgazm w reklamie telewizyjnej" – to dosyć niezwykły, choć bardzo skuteczny slogan reklamowy.

Tak właśnie brzmi hasło najnowszej akcji brytyjskiej firmy Phones4u, dostawcy telefonów dla 330 sklepów w całej Wielkiej Brytanii. Jest ono częścią przesyconej seksem kampanii reklamowej pod tytułem „Wstydzisz się swojego telefonu?”, inteligentnie łączącej szokującą reklamę telewizyjną z niezbyt przyzwoitą rozrywką.

Na początku bieżącego miesiąca Phones4u rozpoczęło emisję telewizyjnej reklamy, która przedstawia siedzącą na wirującej pralce kobietę w trakcie szczytowania.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja