Wybierz lepszego panaWybierz lepszego panaWybierz lepszego panaWybierz lepszego pana

Wybierz lepszego pana

Wybierz lepszego pana
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem.Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

To jedna z najgoręcej dyskutowanych kampanii 2006 roku. Seria spotów „Get a Mac”, reklamująca komputery Apple, wywołała tysiące komentarzy i sprowokowała internautów do stworzenia ogromnej liczby amatorskich przeróbek.

Kampania jest interesująca z dwóch powodów. Pokazuje możliwości reklamy porównawczej, a także gigantyczny potencjał społeczności zgromadzonej wokół marki dzięki umiejętnym zabiegom marketingowym.Spróbujmy jednak odpowiedzieć na pytanie, czy podobne reklamy, bijące rekordy popularności, miałyby szanse na ukazanie się w Polsce…Koncepcja filmów jest prosta – przedstawieni na ascetycznym białym tle dwaj dyskutujący mężczyźni reprezentują komputery konkurujących firm.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się