Wulkany włoskiej pomysłowości - Marketing przy Kawie
Wulkany włoskiej pomysłowościWulkany włoskiej pomysłowościWulkany włoskiej pomysłowościWulkany włoskiej pomysłowości

Wulkany włoskiej pomysłowości

Wulkany włoskiej pomysłowości
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Kilka sekund. Właśnie tyle czasu poświęca przeciętny odbiorca na kontakt z plakatem reklamowym. Marzeniem każdej agencji jest kreacja przykuwająca uwagę na dłużej, a przy tym budząca rozgłos w mediach. Udało się to na południu Włoch, gdzie reklama linii promowych wywołuje chaos uliczny i taką liczbę kolizji drogowych, że hasło „Zobaczyć Neapol i umrzeć” mogło stać się rzeczywistością.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja