Wtórny popularyzator? - Marketing przy Kawie

Wtórny popularyzator?

Wtórny popularyzator?
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

15 kwietnia br. w Carnegie Hall zagrała YouTube Orchestra. Czy to zwiastun kolejnej rewolucji w tworzeniu muzyki, czy po prostu nośna marketingowo ciekawostka?

Idea międzynarodowej orkiestry rekrutowanej za pośrednictwem YouTube powstała w ubiegłym roku. Kandydaci musieli umieścić w serwisie film z prezentacją swoich umiejętności, wyboru miała dokonać w głosowaniu internetowa społeczność. Marketing wirusowy zadziałał tu wyśmienicie – w szranki stanęło 3 tysiące uczestników z 70 krajów. Wszystkie przesłuchania oraz reportaże z przygotowań do występu można zobaczyć na specjalnym kanale YouTube Orchestra.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja