WTC 11/9 w sześć lat, miesiąc i jeden tydzień później (część 2)WTC 11/9 w sześć lat, miesiąc i jeden tydzień później (część 2)WTC 11/9 w sześć lat, miesiąc i jeden tydzień później (część 2)WTC 11/9 w sześć lat, miesiąc i jeden tydzień później (część 2)

WTC 11/9 w sześć lat, miesiąc i jeden tydzień później (część 2)

WTC 11/9 w sześć lat, miesiąc i jeden tydzień później (część 2)
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Próba sakralizacji WTC nie udała się nawet w USA - po krótkim okresie żałoby symbole 11 września włączono w brutalne gry marketingu politycznego. Wydawało się, że w reklamie przetrwa chociaż mit apokaliptycznego ataku na wolny świat, jednak pojawiły się już alternatywne przedstawienia motywów 11 września, które kontestują rangę i uniwersalny wymiar tego wydarzenia. Popkultura i reklama śmieje się z ben Ladena i pyta, czy zamach na WTC naprawdę zmienił świat.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja