Wszystko zaczęło się od sępówWszystko zaczęło się od sępówWszystko zaczęło się od sępówWszystko zaczęło się od sępów
Tym razem w reklamie Skody nie jest słodko (kadr ze spotu)

Wszystko zaczęło się od sępów

Wszystko zaczęło się od sępów
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

W nowej reklamie Škody tworzony z ciasta samochód, który pojawił się w świetnej kampanii marki trzy lata wcześniej, stoi nikomu niepotrzebny na uboczu fabryki. Pożerają go… sępy. Oto kolejna odsłona subtelnej i dowcipnej gry, którą z Brytyjczykami od dekady prowadzi agencja reklamowa Fallon. Gry skutecznej, o czym świadczy sprzedaż samochodów tej marki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja